Blev uppraggad på jobbet idag!

Har inte skrivit på ett tag- blev deppig efter allt dejtande- och ingen var rätt! Tappade sugen helt enkelt. Tack och lov finns det änglar-för idag fick jag en ny dejt inbokad:) Out of the blue!
Var och gjorde ett jobb i en grannkommun, där jag bla intervjuar vissa personer. Vid fikat satt jag och ett par äldre damer och så denna snygga unga man. Han serverade mig mitt kaffe och kaka och började förhöra mig om var jag kom ifrån, vart jag bodde, hur länge jag bott här, om det var kärleken som fick mig att flytta, vad mitt jobb går ut på osv. Jag blev helt vimmelkantig av förhöret, han var dessutom så snygg så jag kunde inte se honom rakt i ögonen. Ja, tanterna vid bordet tyckte det var kul i alla fall. Sen var det inte mer med det, gick iväg på ett annat möte, och sen var jag på väg därifrån. Hade hunnit kanske 100 meter när jag hör någon ropa -stanna!
Och där kom snyggingen i språngmarch efter mig. -Är du singel? var det första han frågade.
Jaaa, svarade jag. - Kan jag få bjuda dig på middag i helgen? Wow!

Jaaa, svarade jag efter en stunds betänketid. Sen tog han mitt nummer. En timme senare kom ett sms med hans nummer och glada gubbar- och hans namn- John (jag hade redan hunnit glömma det).

Äh vad fan det var  ju roligt! När man minst anar det heter det ju. Jag hade verkligen ingen tanke på nån romans, eller att han skulle vara intresserad, jag var ju på mitt jobb! Och har heller ingen aning om han är min typ eller inte.
För det första så är han lite för snygg- och ung (dvs i min ålder)!

Nej mina drömmars man ser ut så här:
* lång
* minst ett par år äldre
* varit gift eller i långa förhållanden tidigare (inga barn)
* affärsman av nåt slag, eller advokat, ekonom, egenföretagare, journalist, fotograf, kanske läkare också
* universitetsubildning
* MYCKET god ekonomi (if you know what I mean...)
* stora varma händer
* ser trevlig ut, men förmodligen inte så snygg, kanske lite fet, men MANLIG!
* STOREBROR
* varit singel i ca 2 år
* superbra älskare som älskar ha sex med mig varje dag livet ut, typ
* Klok och förståndig, ja lite präktig är han allt


Kommentarer
Postat av: Sanna

hej

Gör din "hiss och diss" på min blogg :)

din "hissa och dissa" kommer synas i ett inlägg senare :)

2008-05-26 @ 23:13:11
URL: http://sannassanna.blogg.se
Postat av: Mandelman

Hej .

Det tycks aldrig upphöra att njuta av ert sätt att skriva, jag fyller inga av era önskemål,,,längre,,,men om en dag är trist och livet som att sitta upp och ner i en stövel så går man ju bara in på er blogg och njuter av den, helt underbar, jag beundrar den stort.

Mandelman

2008-05-27 @ 22:14:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0