Varför har jag ingen lust att prata med honom?

Min dejt var underbar, vi har sagt att vi skall ses igen, och det ser jag verkligen fram emot. Men jag har ingen lust att prata med honom ex i telefon! Just nu vill jag bara vara i fred. Ha min PSM, träffa vännerna, åka hem till mamma över helgen, bara bry mig om mig själv. Vet inte om jag riktigt orkar släppa in någon i mitt liv just nu. Hur mycket skall jag orka bry mig om en kille? Fikade med Jenny idag, och jag tog upp detta "problem". och vi tyckte båda att "var det rätt" så skulle man vilja "prata i telefon i timmar med sin dejt hela tiden". Men hur sant är det?

Är det ett kriterium på att man har hittat rätt kille?
Att man vill prata i telefon i timmar och umgås hela tiden?


Öhh jag fattar ingenting av det här livet. Den som lever får se.
Räcker det inte bara att man vill ses igen?

Fast jag undrar om den här kille inte är lite för *"liten" för mig? Trots vår "själsliga kontakt".
Jag kanske är för smart för honom? Och så skall jag försöka göra mig mindre hela tiden så att han inte får mindervärdskomplex? Det har jag varit med om tusen gånger- som en djävla följetång, att man (jag) hela tiden måste parera så att jag inte tar över genom att visa hur smart och klok jag är. Fan jag vill ha nån som överträffar mig.

Eller så är John djävligt smart. Vem vet han kanske överraskar mig. Och jag har förhoppningsvis fel.
Jag älskar att ha fel. Har så mycket planer och föreställningar så jag skulle kunna skriva nästa års stadsbudget. Hoppas han är någon som "ruskar om" mig litegrand...

Reser bort i morgon, så vi kan ändå inte ses förrän nästa vecka. Bra för jag känner mig så ful när jag har PMS. Men brösten är i och för sig som finast då- uppsvällda och stora. Och sen är det mensen- ofräschetens tid.
Fast om jag drar mig till minnes har då mens aldrig hindrat mig från att ha sex ha ha.
Fast det var då det. Nu vill jag ha sex på ett helt annat sätt. Jag vill ha tid på mig.

Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0