Jag är min dejts flickvän...?

Killen jag dejtat en månad, John, berättade idag att han talat om för en arbetskamrat att "han är tillsammans med Eva, och att hon är hans flickvän nu". Jag blev GLAD men också lite full i skratt. Min dejt är en riktig "förhållande" -kille, där jag är en singeltjej ut i fingerspetsarna. Men det är väl inget som hindrar att jag dejtar min pojkvän haha:)

Här är vår statistik när det gäller relationer:
Sambo: han 3 ggr, jag 1 ggr
Antal befrukningar han 3 ggr jag 0 gånger¨
Antal barn han ett barn , jag noll barn
Antal förlovningar han 3 st, jag 0 st
Antal singelår from 18 års ålder: han max 3 år, jag betydligt fler
Hur länge varit singel fram till nu: han 2 år, jag 4 år

Fast ingen av oss har varit gift och vi är födda på samma dag- lika va! ;)

Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0