Han vill också ha bekräftelser!

Lustigt. Är så van att få allt serverat från mans-hållet, men nya killen John, ja det funkar inte riktigt så. Där är det mer jämställt. Att jag också hör av mig, skickar sms och ringer. Inte bara han. Och det borde ju vara bra sak- eller hur?

Men jag är så, tja otillfredställd. Och efter så många dåliga älskare på varandra, tja, jag är fan frustrerad. Jag hoppas min nye kille rycker upp sig och anstränger sig lite mer. Eller skall jag anstränga mig mer??? Är det samma sak som med ringandet och sms? Skall jag vara lika "duktig" tillbaka i sängen? Äh va fasiken, snart fixar jag orgasmerna själv. Är det nåt jag INTE fått serverat så är det det senare.

Vart tog mina orgasmer vägen? (inte de jag fixar själv förståss, det är som klockverk förståss).

Eva- som blir en allt sämre älskarinna ju mer åren går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0