Han kommer i morgon!

I morse ringde John och sade att han tänkt komma förbi mig efter jobbet, jag flyttade fram honom till i morgon efter jobbet. Ska bli roligt med besök! Tror jag skall överraska med att ha förberett ljus, vin, glas, och kvällssnacks på balkongen efter vi har varit på vår utflykt. Det kan väl bli bra:) Det är första gången han är hemma hos mig.

I dag frågade min mormor hur det gick med killarna- och jag berättade att jag träffat John här och att han skall komma i morgon. "Åh, hoppas nu han är den rätta killen för dig Eva, det vore så roligt för dig"  utbrast min mormor  (92 år).
Jag sa: Mormor, nu ska vi inte förhasta oss, jag känner honom knappt, jag vill slippa tänka utan bara ha trevligt nu, det får bli som det blir mellan oss.

Och mormor sa: Ja, Eva, nu ska du bara ha trevligt, ta en dag i taget lilla gumman, och så ring mig och berätta hur det går.

Vilken underbara mormor va. 90 bast och hur cool som helst.

Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0