Var min dejt hemligt gift?

Var på supertrevlig dejt idag, en mogen man (tja), bjöd stort på fin restaurang, vin, god mat, skratt och prat, kändes avspänt, men ändå lite attraktion. Sen: Jag följde med på hans hotellrum!
Han bodde på hotel i närheten, jobbar i Stockholm, men bor i Göteborg. Han föreslog att vi skulle köpa glass så jag skulle få se hans fina gulliga hotell...
Jag sa: "Bara så du vet så är jag en ordenlig flicka".
Jag var hela tiden liiiite osäker på situation, men ändå trygg nog att följa med en helt okänd karl på rummet:
För att:
* han verkade schysst
* jag var nykter
* jag visste vart jag var
* jag såg till att hälsa på tjejen i receptionen, så att hon skulle känna igen mig om det hände nåt
* jag satte mig närmast dörren (ifall jag skulle vara tvungen att fly från hans närmanden).
* hans rum låg precis vid receptionen- de hade förmodligen hört om jag skrek högt!
* jag hade markerat innan att jag bara skulle äta glass och sedan måste hem

Så vi åt glass, lyssnade på musik på datorn.
Han gav mig sen en kram, ville gärna kyssas (ville säker mer än så om han skulle få), men jag vände bort mina läckra läppar.

Och sen gick jag hem!

Det var trevligt.

Efteråt pratade jag med  Lina om kvällen. Jag sa: Det var jättetrevligt, men jag försökte fråga lite mer ingående om vem han var, om hans familj bodde i hans hemstad, osv, men så fort jag ställde för personliga frågor så bytte han samtalsämne.

Lina sa: Men han var väl gift och ute på äventyr!
???!!!!
Ja, det kanske han var! Kändes inte så, men vad fan vet jag!

Blir ingen mer dejt med honom i alla fall (heller), men det var trevlig att bli uppvaktad och vi stämde fint ihop tillsammans. Men han var också lillebror (och ni vet vad jag anser om det).
Jag måste börja ta reda på det INNAN jag träffar dem...

Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0