TIll alla dejtande förväntansfulla varelser vid bardisken!

Det slår aldrig fel. Man står där i baren och en efter en kommer de fram i sina fina kavajer eller glansiga JLindebergskjortor och fäller en smickrande kommentar som-Gud vad du är vacker, vilken fin hals du har, fantastiskt vacker kjol, Oj vilken midja du har osv, osv. Jag har levt med en och samma man i tjugo år och funderar starkt över varför jag inte har gått ut mer på krogen under mitt liv som gift. Här får jag ju den bekräftelse jag sökt så länge. Jag blir uppskattad för den jag är och känner hur jag bara får glänsa genom min kvinnliga uppenbarelse. Jag måste erkänna att nu som singel så har jag fallit direkt och gått på det till 100%. Det har resulterat i flera osunda och tafatta one night stand ligg och ingenting annat. Alla ord är utan mening och den efterlängtade älskogen har blivit ett desperat rop på ömhet och bekräftelse som bara slutat med besvikelse och ännu en karl som man inte önskar stöta på nästa gång man går på krogen. Vad är det som blir fel? Varför kan man inte bara få njuta av det som sker? Varför blir jag alltid besviken?

Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0