Satt i Görans knä halva kvällen!

Hej! Date med Göran i går kväll.
Mycket trevlig kille, vi hade inget äktenskapstycke, men han var intressant, ställde intresserade frågor om mig.
Jag känner mig väldigt självupptagen just nu- och vill bara berätta om mig själv hihi- och med den här killen så fick jag det! Dessutom så har vi båda varit singlar i 3 år, båda kommer från ett distansförhållande där det aldrig blev vardag, så vi hade liknande erfarenheter faktiskt. Och så tog han hand bra om mig- skönt med någon som väljer ut plats att sitta på, tar hand om beställning osv.

Men, vi pratade sex mycket, han ställde mycket frågor, jag svarade på vissa, det var ganska gränslöst. Till slut satt jag i hans knä! Han luktade gott och vi kramades och han klämde och kände på mig (utanför kläderna och aldrig nedanför midjan tack! ). Han frågade när vi skulle ha sex- och jag svarade- om 3 veckor, vid Valborgs ungefär! Ha Ha

Gick hem och tänkte att han kan jag inte träffa igen- det blir bara ett sexförhållande och jag vill träffa mannen i mitt liv ju och har inte tid med sånt!


Han var ensambarn by the way. Dom brukar bli lite speciella, och han var rar!
Hade ingen känsla för när vi skildes åt om han någonsin skulle höra av sig igen.
Men gissa vad: Idag fick jag två mail och han undrade när vi skulle ses igen.
Han är förståss ute efter sex karln, men jag var ute efter bekräftelse och han fick mig att känna mig jättesexig och snygg OCH intressant.

Har inte svarat än. Tror han skall få ligga på is ett tag och lugna ner sig lite (och jag också).

En sak till: Vi splittade på notan. Jag var förståss snabb med att lägga fram pengar- men varför lät han mig betala? Tror killar att vi vill det? Mig spelade det ingen roll förståss, jag kan betala för mig. Men jag SÄGER DET IGEN:
JAG SKULLE ALDRIG BLI KÄR I EN KILLE SOM INTE BETALAR PÅ FÖRSTA 3 DATERNA!

Så det så!
Kram Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0