Min Stora kärlek eller bara Sex???

Göran hörde av sig direkt efter vår mysiga dejt som sagt. Men jag visste inte vad jag skulle svara, så två dagar senare får jag en till efterlysning, där han ber mig bara svara jag eller nej om jag vill fortsätta träffas...

Så jag svarade som jag känner det: att han är mysig, manlig, intressant, fick mig känna mig supersexig och jag kunde vara både känslosam, fräck, fundersam och babblig och han köpte mig rakt av kändes det som.
Jag skrev: "Jag är 34 och vill bilda familj, och jag tror att du och jag bara kommer att sluta i en sexuell relation. För ett par år sedan skulle jag varit på, men jag är för gammal och trött för sexuella äventyr".

Ja, ungefär så. Nu väntar jag på svar! Känner mig plötsligt förvirrad: Jag kanske borde ha gett honom en chans till? Men vi pratade en del sex och det var så många sexuella anspelningar, att jag tänker att det finns bara en väg att gå från där vi slutade- i sängen. Och det tar så mycket energi att ha en älskare! Man fäster sig ändå. Och när vi skiljdes åt så hade jag ingen aning om han skulle höra av sig igen. Jag kände väl att jag inte trodde han var mannen i mitt liv. Vi skulle säker trivas i hop ett tag. Men jag har trivts ihop men många nu "ett tag" fast jag vetat att det inte blir nåt i längden. Och att låta män som man inte kommer sluta upp med ta upp ens tid- är ju rent slöser vid min ålder. Håller ni inte med mig? Tänker jag inte klokt? Eller är jag feg???

Jag tänkte också att han, visst gillar mig, men säkert som jag inte heller tror vi kommer gifta oss precis, men vilka killar säger nej till att träffa en sexig, skön tjej som de kanske får ha sex med? Så jag tänker att han mest är intresserad av att ha sex, inte enbart förståss, vi hade ju både kemi och mycket att prata om, klart han gillar mig. Men herregud det finns så många männinskor att GILLA.

Men jag vill ÄLSKA och BLI ÄLSKAD:

Och helt plötsligt spelar man i en helt annan division. Som jag aldrig har spelat i förut. Och måste blir ÄNNU MER noggrann verm jag träffar. Men vem duger egentligen? Är jag för kräsen? MIn bror påstår det. Att jag borde ta en vanlig kille.

Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0