Kan vi ses utan sexpratet?

Göran ger sig inte utan vill träffas I ALLA FALL. Trots mina förklaringar om varför jag inte vill träffa honom- dvs att jag tror att vi bara kommer att ha sex- men inget mer!
(läs om hur jag träffade Göran i tidigare inlägg).
Göran påstår att han också vill ha en seriös relation och bilda familj. Och han håller med mig- det var faktiskt jag som inledde sexpratet (behövde prata av mig om hur besviken jag var på min senaste sexpartner ) så han har helt rätt, det var jag som lade ribban.
Och sen backade jag för jag ville svänga om inriktingen om ni förstår och tänkte att fortsättningen kommer att bli SNUSKIG- med den starten!

Så idag fick jag ett mail från Göran:
"om vi skulle träffas UTAN att prata om sex"...

Så jag skrev en lista om VAD vi kunde prata om istället:
* Andar och spöken
* Hur fan får man upp en gardinstång
* Stresshantering
* Fotografering
* vackra platser i Stockholm att besöka

Ja, då får vi se hur det blir!

Ikväll skall jag på dejt med en annan man jag fått kontakt med på internet.
Undrar hur det skall bli. Återkommer...

Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0