Jag tror jag är kär i Göran, men även i Stefan och så...

Hej!
Jag känner förälskelsekänslor för Göran.
Men jag blir nervös, för han känns väldigt spännande, och det känns som att jag måste vara på min vakt, så att han inte får övertaget, eller kör över mig.

Men han har lovat att vi skall hålla oss lugna och prata om hans resor och om mina affärsplaner nästa gång vi ses. Så nu hoppas jag att han håller det. Annars måste jag dumpa honom för 3:e gången!

Har ställt in två andra dejter. Vet inte vad jag skall göra med den 3:e. Vill nog ändå träffa honom.
Men herregud vad tid det tar att dejta! Jag vill ha lite lugn och ro nu, kunna koncentrera mig på jobb, hälsa (snart bikinisäsong) och min heminredning. Och dejta EN I TAGET: Bra ide va;)

Sen har vi ju Stefan som är från Stockholm, men bor och jobbar i Luleå...
Vi mailar lååånga mail till varandra, känns som en bra vän! Han vill jag ju också träffa, så det kan inte bli nåt med Göran förrän jag har fått chans att träffa Stefan- för tänkt om det är HAN som är mannen i mitt liv!?

Herregud vad jobbigt när man har mycket att välja på. Här bara sprutar det karlar. Alla vill ha mig ha ha;)

Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0