Han vrålstirrar på yngre tjejer!

Oj vad det har varit svårt för mig att komma åt daton och få skriva ett inlägg. Har man tonårsbarn så har man. daton är konstant upptagen. -Hållå!!! Mamma behöver göra ett inlägg om sina älskare på bloggen era självupptagna små varelser... Nej skämt åsido. Mina ungar är helt fantastiska. Mer mogna och förståndiga än jag själv är många gånger. Jag imponeras av deras uttalande och åsikter ständigt. Tack Eva för att du håller vår blogg aktiv och fyller på med spännande upplevelser. Jag har ju lagt "Grottmannen" på hyllan helt och hållet nu. Jag hade sedan äran att träffa Magnus på danshaket som är kännt för värsta köttmarknaden. Vi har sedan träffats på små kaffestunder och ägnat oss åt att kyssa varandra i rulltrappan på hemvägen. Det här låter ju hur romantiskt som helst tänker ni. Visst! Det är bara det att karln i fråga har jordens ålderskomplex. Han vrålstirrar på yngre tjejer och tycker nog att jag hellre skulle vara brunett än blondin om han fick välja. Hallå?? Är det en såda man jag vill ha? En som inte älskar mig som jag är? eller är han bara extremt osäker, och vil liksom visa sin manliga makt att bara kunna välja och vraka bland kvinnorna som rör sig runt honom, för mig. Tror han verkligen att han kan få den där lilla kurviga tjogoåringen som svassar förbi? Nu kom min bittra lilla dubbelgångare fram igen. Det kanske är jag som har åldersnoja och är rädd att han ska tycka att jag är för gammal om några år? Är det bättre att inte låta lära känna denna stilige man ordentligt  i rädsla för att bli sårad och dumpad för en yngre kvinna framöver? Eller ska jag helt enkelt skita i dessa tankar och bara köra på. Låta det bli som det blir helt enkelt. Det kommer dröja innan vi får röra varandra ordentligt. Ha sex är nog inte ens att tänka på den  närmsta tiden. Vi har båda barn och fulla kalendrar. Ingen tid då vi får vara ensamma. Ju längre tiiden går ju mer pinsamt kommer det kanske bli, eller kommer det att istället bli mer romantiskt om vi drar på det? Blir vi mer som kompisar eller kanske vi inte kommer ha lust alls? ska vi göra det hos honom eller hos mig? Kanske är det bättre att resa bort över en helg? Men vilken helg är barnfri för båda? Nej, jag ger upp. Tiden får avgöra helt enkelt. Tänk om inte han heller får upp den???
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0