Grunda med beröring-och ha mer sex!

Många killar/män gör misstaget att de fysisk ignorerar den kvinnan de lever tillsammans med, ex glömmer bort vardags-pussen, kramen vid diskbänken, smekningen över rumpan vid matlagningen, beröring av överarmen vid TV-tittandet, nackmassagen osv. Och sen-out of the blue-CHOCKÖVERFALLER kvinnan med maximal beröring, dvs vill ha sex, helt plötsligt! Få kvinnor går på den lätta utan tänker "jaha och nu passar det honom att vara gullig och uppvakta mig, när han är kåt och vill ha sig en omgång! No way tänker vi tjejer då. För om vi har gått omkring i ett "bristtillstånd" dvs saknat mysig beröring (utan krav eller anspelning på sex) så blir steget LÅÅÅNGT till sex.

Killar: Tjejer går sällan från 0-100 som ni gör.
Vår sexuella lust tar längre tid att väckas- men kan å andra sidan hålla i sig ett helt liv.
Så det bästa du kan göra som kille är att visa din kvinna att du vill vara nära henne, kramas och pussar och prata och röra vid henne, ÄVEN NÄR DU INTE VILL HA SEX,

En man som bara rör vid mig när han vill ha sex skulle jag DUMPA DIREKT.
Eftersom jag skulle känna mig uttnyttjad. Jag vill känna att den man jag lever med tycker om att röra vid mig dagligen och mycket. Alla som kan sin kemi vet att beröring är livsviktigt, frisätter "måbra" hormoner, gör det lättare att stressa av och slappna av- ngt som speciellt är viktigt för kvinnor inför sex. Kvinnan behöver känna sig avslappnad för att ha nära till sina egna känslor och till sin lust. Män borde hjälpa sina kvinnor med detta genom att röra vid oss, ofta.

Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0