Snoppstorleken avgör inte ditt betyg!

Nä, så är det.
Det är inte storleken på din snopp som avgör om du kan få en kvinna att skrika av vällust och njutning.
Själv har jag erfarenhet av alla möjliga storlekar.
Men, har man en EXTREMT liten snopp så måste du vända denna nackdel till en klar fördel: bli världens bästa älskare!

En av mina bästa och skönaste sexupplevelser var med en man som hade en sån liten snopp att den nog hade stannat i växten när han var typ 7 år, så liten var den!
Men han fick högsta betyg och jag kom flera gånger under denna lustfyllda natt. Han var helt enkelt en hejare på oralsex... :)

Så om du är en bra älskare eller inte har INGENTING med storleken på din snopp att göra.
Tvärtom jag har träffat älskare med både stora och små don som varit KASS.
Och superälskare som haft både små och stora.

Gud välsigne er underbara superälskare som får oss kvinnor att njuta!

TACK!

Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0