Ska Göran få mitt telefonnummer?

Hej!
Måste bara berätta.
Det går skitbra för min profil på internet. Har varit med i en månad nu.
Jag är jättepopulär he he! Idag har 13 män mailat till mig, jag hinner ju inte med att svara! 
Hur som helst, i går kväll (fortfarande jättedeppig över Dåligt sex med Jonas) så jag skrev lite och beklagade mig för den här Göran. Och han var så snäll och försökte trösta mig. Jag hade TUR! kan jag säga. Han hade mycket väl kunnat kontra med att vräka ur sig obceniteter då jag var så frispråkig om sex. Vi mailade fram och tillbaka, han kändes nästan som en vän. Jag lovade skaffa MSN- adress men har inte hunnit. Så nu frågade han om mitt nummer. Men inte skall jag väl lämna ut mitt telefonnummer till nån jag aldrig träffat! Han kan ju faktiskt vara helt galen och knäpp...

Vad tycker ni- skall rara Göran få bli en av de 5 jag skall data?
Jag tror det tra la la.
Fast inte denna veckan, jag har munsår...

Eva


Kommentarer
Postat av: Lina

Klart han ska bli. det är dags att börja dejta några av snubbarna nu gumman! Läma inte telefon nr utan ta en fika istället. Det är mitt råd. Varför dra ut på det? Nu har du dessutom talat om för dena man hur du vill ha dina sexupplevelser. Det kan ju inte vara bättre förberett än så. Go for it darling!!!
Lina

2008-04-04 @ 20:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0