Kroppsnojor

Varför får tjejer för sig att det är något fel på deras fina kroppar när sexet är uselt?
Dåligt- sex Jonas var egoistisk och ville bara sticka in den- sen var han klar.
Resultat: Han jättenöjd och vill träffas igen. Jag bedrövad och tänkte att han inte tyckte jag var fin i kroppen, att det var därför han inte ville ägna tid till att smeka eller tillfredställa mig. Tyckte han jag var otränad? Hade mycket celluiter eller nåt? Men JAG VET ju och tycker själv att jag är jättefin, superkvinnlig och sexig!

Så tänkt på det nästa gång ni tar för er killar- det sker på vår bekostnad!

Eva


Kommentarer
Postat av: Lina

hej Eva! Vi har ju diskuterat det här du och jag många gånger och är verkligen värt att ta upp igen. Min fråga är: Tror du att mannen någonsin har dessa tankar efter ett misslyckat samlag? Skulle vara mycket intressant att få svar på.

2008-04-04 @ 20:47:42
Postat av: Eva

Hej Lina!
Jag har INGEN aning om hur män tänker i fråga om sina kroppar. Jag kan tänka mig att killarna är mån om att tjejerna skall imponeras av snoppen och dess finesser. Men inte oroar sig väl killar för om tjejen skall tycka deras rumpa är fin eller eller? Men jag vet inte!
Kram Eva

2008-04-05 @ 00:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0