killar vill alltid ha sex efter det är slut...

Ja, så är det. Det är mina och mina väninnors erfarenheter.
Efter att förhållandet/datandet/relationen/romansen/äktenskapet är över så kan alla (ja, jag skriver alla) män tänka sig att vara KK (knullkompis) med sitt ex.

Jag slutar aldrig att förvånas.
En episod jag minns, sprang en del på Riche och hade promenadsällskap en bit på vägen hem genom stan av en trevlig kille, kortare än mig, jag förstod att han inte var intresserad av mig och jag var inte heller intresserad, han hade glansig finlandsfärje kavaj (jag trodde han var bög faktiskt!), men trevlig och vi pratade om livet och det kändes tryggt att få sällskap en bit på vägen.

När vi skall skiljas åt säger han: ja, det var kul att träffas du får ha det så bra- såvida du inte vill bjuda hem mig på fika.
Va! Den här kille var INTE intresserad av mig eller min typ. Men LIGGA med mig ville han!
Jag tackade nej förståss. Det här har jag varit med om tusen gånger.
En annan date, 6 år yngre kille jättegullig, vi var på en underbar första date, en promenad och fika i Hagaparken och skulle ses igen, när jag ställde in 2:a daten pga mitt ex spökade. Han förstod. Sen kom det SMS: Hör av dig om du känner lusten så ställer jag gärna upp *blink blink*.  Jag blev visserligen glad. Men ändå. De försöker alltid.
Jag kan inte dra alla exempel här, men det är många, många! Dåligt-sex Jonas om ni minns, efter att jag sagt att jag inte tror det skall bli något mellan oss- så bjuder han i nästa sekund in sig själv för att komma och ha sex med mig! Vad tror han! BLÄ! Hur tänker killar egentligen? Är ni så desperata att få ett ligg att ni försöker hålla dörren öppen till alla kvinnor som någonsin visat er sitt intresse?

Eva

Kommentarer
Postat av: Eva

När jag och min man separerade var det så. Det var jag som lämnade honom, han grät jättemycket, men efter att han lugnat sig lite ville han ha sex med mig och han sa "vi kan ju fortfarande träffas ibland och mysa", men jag sa nej, verkligen inte. Män är idioter som har sex som högsta prioritet! :/

2008-04-07 @ 17:03:53
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0