Jag skall aldrig mer ha sex!

Fan vad jag är besviken! Hur svårt kan det vara? Att älska med mig? Jag är kvinnlig, kurvig, älskar min kropp, njuter av beröring och sex och så får jag en man i sängen som INTE VET HUR MAN GÖR! Eller snarare- är så upptagen med att spänna på kondomen och få komma till att han GLÖMMER BORT MIG! Glömmer bort mina underbara bröst, med honungsvårtgårdarna, min underbara våta sköte, min nacke och vackra hals, min G-punkt, min klitoris, you name it! Han ville bara sticka in den och köra på.-Det hela var över på tja 4 sekunder? BLÄ! Jag kände mig som en halv kvinna när jag kom hem, helt bedrövad. Han kom 3 (!) gånger med sina lilla dörrknapp till minikuk, men jag då? Visserligen mysig, kramig och skönt sova sked, och god frukost osv, men herregud. Ringde några dagar senare till honom och sade att "det kan nog inte bli nåt mellan oss" . Han höll med (!?), och sade: nu när vi inte skall ses mer kanske jag kan komma över ikväll en sista gång? VA!!!!!! Han har inte fattat att han har gett mig mitt livs dåligaste sex och att jag ALDRIG skulle ställa upp på att han får onanera i mig mer! Herregud killar, hur svårt kan det vara att älska med en kvinna? Och denne kille hade jag ändå datat i en månad, och pratat massor i telefon med, och så visade han sig vara urusel! Hur skall man tordas bli intim med en man någonsin igen. Ingen garanti att få skön sex... Jag vill ha underbar, lustfylld, skön sex med en härlig karl! VART FINNS NI?

En mkt besviken och bedrövad Eva


Kommentarer
Postat av: It'sExclusive

gillar ert blogg! men vart killarna som kan bra sex är vet jag inte. min kille är unnnnnderbar i sängen. förspelet är himelsk och han smeker varje del av min kropp. jag kommer över 4 ggr med honom och han gillar att sköta jobbet. kan inte önska mig mera. eller jo efterspelet.. när han är klar. är han klar. han torkar sig, tänder en cig och sätter på datan eller tv.. THATS IT... det är endå min kille borde kunna säga till honom Vad fan gör du!?!.. men då kommer han bara ligga brevid mig för jag sagt det inte för han känner för dig.. saken är män och kvinnor är olika. vi vill ha närhet hela tiden, berörning, smekningar, fina ord. män vill ha det IBLAND. förspel går bra med smekningar och leker. men sen är de klara. vi kvinnor kräver nog attetion hela tiden. det förstår de inte riktigt

2008-04-12 @ 14:32:25
URL: http://itsexclusive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0