Jag hinner inte med!

Herregud min profil på nätet är översköljd av mail från allehanda. Jag går in regelbundet bara för att "rensa".
Män gamla nog att vara min son eller far för den delen- går bort. Män som kontaktar mig från utlandet (brasilien!?), män som bor i geografiskt avlägsna delar från mig, eller som verkar knäppa, oserösa, män som inte lagt ut sitt foto (rädd att frugan skall upptäcka deras nätflörtande?) osv- alla dessa går bort. Nu har jag minst 20 olika män, alla i lämpliga åldrar, som skriver rara mail och som verkar lämpliga att träffa en gång på fika.

Men hur skall jag hinna ens svara, och vem skall jag svara först?

Problemet är ju att de är inte verkliga. Bara filurer i superspace. Jag får alla komplimanger man kan tänka sig, samtidigt som jag vet att om jag skulle data 10 av dessa män, skulle 2 ev vilja träffas igen, och en kanske skulle blir intresserad. Och samma gäller för mig. Så detta med nätdejting, precis som all annan dejting. Det TAR TID och utdelningen är slumpmässig ha ha.

Men jag skall försöka svara killarna i morgon i alla fall.
Så får vi se.
God natt så länge.
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0