Är jag förstörd?

Mitt ex var en fantastisk man- och en fantastist älskare. Jag har aldrig mått så bra i hela mitt liv, eller känt mig lika vacker, sexig och åtråvärd. Han kunde ägna timmar åt att tillfredställa mig på alla de möjliga vis. Han var outtröttlig. Och vi var fantastiska tillsammans. Made magic. Men är han oersättlig? Hur skall jag någonsin kunna nöja mig med mindre? Sen det tog slut för 3 år sedan har jag haft sex 4 ggr: Per-Henrik 38 år förra sommaren. Jätteliten snopp och han ville bara stoppa in den. Han var superivrig och alldeles för på. Jag fick knuffa av honom flera gånger. Han hade så bråttom! Jag sade: "jag vill komma före dig" men han förstod inte att det betydde att han skulle tillfredställa mig, utan skulle upp igen, jag slängde av honom och sen fick han gå hem. Nejdå, jag slängde av honom, han fick runka av sig själv, sen sova, sen fick vi till det på morgonen. Värdelöst. En månad senare var det dags igen:<br />Mattias 22 år, helt galen av åtrå, jag trodde han skulle äta upp mig, också alldeles för på, jag fick slänga av honom hela tiden, för han höll på komma hela tiden. Till slut blev jag så förbannad att han inte lyssnade på mitt "vi kan väl ta det lite lugnt, du kan väl röra dig sakta ett tag" så jag sparkade ut honom i ogjort ärende. Han fick gå hem med staken i vädret. Han var så egoistiskt så det fattades bara! När han sedan sade, jag kan smeka dig osv osv var det för sent jag bara skrek "det är för sent att tänka på mig nu, det skulle du ha tänkt på lite tidigare, ditt ego" . Jahapp. Nr 3 i höstas var mitt underbara ex. Det var fint, kärleksfull och bra, normalt. Och sen senaste (i fredags)en kille jag datat drygt en månad: Jonas. URDÅLIG. Så dålig att jag aldrig mer vill träffa honom utan ringde och gjorde slut ha ha! Och nu känner jag mig otursförföljd. Av egoistiska killar som inte bryr sig om hur tjejen har det. Är det mig det är fel på? Vart fan hittar jag dem? <br />Och hur skall jag kunna veta till nästa gång det bär av- om det kan blir normalt och bra? Min vän Anne sade efter helgen att "du har för höga krav". Jag skrek i protest. Jag har INTE HÖGA KRAV. Jag vill ha basic, ABC sex första gången, inge krångel, det behöver inte vara märkvärdigt alls, men killen måste ju anstränga sig!

Jag är så ledsen. Mitt sexliv är öken, och min underbara lust som följt mig hela livet, är ta me fan borta!

Så jag drömmer mig bort till mitt förra liv där jag levde i kärlek, lust och längtan.

Finns det något tecken man kan gå efter för att veta i förväg om killen är en omtänksam älskare eller inte?
I så fall- jag tar tacksamt emot detta!

Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0