Mormor har rätt om min kille

Min mormor har rätt: Innan jag och John har lärt känna varandra bättre och bestämt oss om vi skall fortsätta vara ihop eller inte, så skall vi inte blanda in hans underbara 4årige son. Lille killen har börjat bli väldigt fäst vid mig, trots att vi bara träffats ett par gånger... Ungen är underbar och jag tillbringar gärna tid med honom. Men som sagt det är ju inte honom jag skall bestämma mig för. Det är hans far! Så jag skall försöka styra in träffarna med John de veckor han inte har sitt barn. Annars är John väldigt frikostig med sin son. Men i slutändan är det barnet som drabbats vid en eventuell separation. Och han har ju redan varit med om en, stackaren. Och jag vill honom inget ont! Det skär i mitt hjärta om jag skulle göra söta barnet ledset på något sätt.

Så så är det. I övrigt har jag och John inte hörts alls idag. Första gången det händer. Ganska skönt. Måste man prata i telefon 4 ggr per dag samt skicka 10 sms från tidig morgon till sen kväll. Nej, vi kan båda behöva en liten "paus".

Fast liiite orolig blir jag allt. Han har väl inte tröttnat? Nej nu skall vi båda vila upp oss från varandra och träffas när vi börjar längta riktigt mycket. Så tycker jag i alla fall. Blir det inte roligare då? Har haft väldigt intensiv kontakt senaste veckorna. Nästa så jag glömmer bort varför jag lever. Hallå-vart tog mitt liv vägen! Hur var det nu, vilka var mina storslagna planer denna gång? Min mormor sade också att "Eva, om du vill hålla på med så många olika projekt som du gör så skall du nog inte ha en karl"

Jahapp. Så skall mitt liv krympa och mina möjligheter bli sämre bara för att jag är i ett förhållande?

Hmm måste fundera lite mer på saken.

Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0