Min gamla älskare håller fortfarande

Efter 14 månader möts vi igen. Jag är så redo för hans kärlek. Min älskade betydligt äldre amerikan, så kärleksfull, så harmoniskt. Vi trivs så bra ihop, har så mycket att prata om, berör varandra, älgskogen är en totalupplevelse, all närhet, värme, lek och trygghet. Könsdelarna är lika mysiga och betydelsefulla som en arm, ett lår, en mjuk kind. Hela min kropp älskas och berörs. Jag vet att han snart åker tillbaka igen. Vi har provat förut, det funkar inte med en kontinent emellan. Jag vet inte ens om vi har försökt. Jag antar att det finns flera sorters kärlekar? Och han alltid kommer att finnas i mitt hjärta. Och att vi alltid kommer att ses igen. Det går ju an så länge jag är singel. Antar att jag kan se detta som en kärleksfull present till mig själv inför kärleksfulla året 2009, då jag hoppas träffa en livskamrat. Gamla älskare i all ära, men jag vill ha någon som finns här för mig hela tiden. Frågan är om man kan få ha det så här fantastiskt jämt då? I så fall skulle jag vara så lycklig varje dag att jag skulle sväva på moln och alltid le. Och vem lever så? Känner ni någon som lever med en stor fantastiskt kärlek? Vet min mor gör det- med min far.

Hur gör ni alla andra? Lever ni i kärlek? Känner ni er älskade?

Kram Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0