Vart tog kärleken vägen?

I går var jag övertygad att jag älskar John, min förälskelse sen 6 veckor. Idag känner jag mig sur, irreterad på honom och vill helst vara ifred. Han är inte alls rätt för mig längre. Igår var han mannen i mitt liv. HUR FAN GÅR DETTA TILL?

Jag känner mig nog lite instängd. Jag är så himla snäll och gullig jämt. Nu har jag tröttnat på mig själv och vill sura, bråka och göra uppror och vara uppkäftig och ful i munnen, svära, vara tuff och galen. Inte rara söta Eva med det fina väna leendet. Jag vill ha tillbaka fräcka Eva, Sassy Eva.

Vart tog jag vägen? Varför blir jag som krymp en tid in ett förhållande? Inte undra på att singellivet passar mig bäst!
Så jag får vara mig själv fullt ut.

Djävla karlar. Allt är deras fel, förståss;)

Kram Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0