Vår älskade erigerade penis!

Fick sms från väninna igår: "Full erektion igår kväll och i morse! Skönt pust! " Tydligen hade det älskade paret haft en "svacka", och mannen fått panik och kvinnan med när "saken helt plötsligt gav vika för att stanna helt nere" så att säga. Men ett par dagar senare så var allt ok igen, tydligen! Jag och min väninnna undrade vad "fallet" hade berott på. Nervositet? Prestationsångest? Har själv haft erfarenheter då den har "lagt av" och förståss blivigt nervös om det varit mig (?!) det var fel på. Och så blir man lika glad (läs: lättad) då det plötsligt funkar igen. För som jag sa till min väninna:

Jag skiter i om han inte får upp den- bara jag har det skönt och får mitt!
Ja i viss mån är det faktiskt sant. Sluta bry er så mycket om ståndet, det kommer och går så att säga.
Slicka och smek oss så länge! Så är i alla fall en part MKT glad;)

Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0