Han kände sig bortglömd- men jag då!?

Min vän ringde idag. Vi har inte hörts på 3 dagar. Jag har behövt en paus, och eftersom han inte heller hört av sig så tänkte jag att han nog behövde det med. Men den gubben gick inte- tydligen. Helt plötsligt är allt mitt fel!? Det är JAG som dragit mig undan och inte hört av mig. Han har varit orolig och inte vetat om jag rest bort eller om det har hänt något. Men lille vän- du kunde väl ringt och kollat då?! Så jag sade förlåt, det var inte min mening med att oroa honom -och att jag vill träffa honom snart. 

Herregud. Hur skall vi räcka till till varandra? Jag känner mig helt slut, känner att jag har gett för mycket. Om han också känner att han ger mer än han får- ja då får vi väl lägga ner och skiljas som vänner. Man skall ju må bra med varandra ju! Jag skall ta ett ordenligt snack med min vän. Och om han inte kan förstå mig, eller vill förstå, ja då blir det ett helt annat läge. Man måste ju kunna prata med varandra! (inte för att jag har försökt, men tanken är god ha ha).

Nå nå skam den som ger sig.
Idag blev jag kär igen- i min älskade pojkkompis Calle. Han ger mig så otroligt mycket de korta stunder på året vi har tillsammans. Han vet saker om mig som få vet. Jag kan fråga honom till råds i alla slags frågor. Han har ALLTID svar. Han är mitt moraliska kompass, känslomässiga stöd och världens bästa businessrådgivare! Han är GULD värd. Vi ses inte särskilt ofta- men han dyker upp som gubben i lådan, ger mig svar på mina livsfrågor- och vips, försvinner ur mitt liv igen. Jag önskar han vore dökär i mig, men det är han tyvärr inte. Så jag får tacka för godbitarna och hoppas jag en dag träffar en man som jag kan prata med lika bra som honom. Och som förstår mig och kan ge lika bra råd som Calle kan ge. För jag BEHÖVER honom verkligen.

Har funderar så mycket på vad jag skall ha en karl till överhuvudtaget, förutom som spermadonator då den dagen jag vill ha barn. Min vän Linda svarade direkt: Jag MÅSTE ha en karl! Att ha sex med? Frågade jag? JA, jag klarar mig inte utan sex! sa min vän Linda. Sexiga Linda med ett oerhört tillfredställande sexliv. (inte alls avundsjuk nej då- helt GRÖN är jag!). Och jag som är så sexintresserad, får i snitt en orgasm varje dag, pratar gärna med sex med mina vänner, uppdaterar mig på litteratur osv. VARFÖR HAR JAG INTE ETT FANTASTISK SEXLIV då?

Öhh jag fattar INGENTING av den här världen. Blä.

Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0