Passa er för killar i underläge

Precis innan semestern fick jag nog. Dumpade John. Motivering till honom: "Mina känslor har svalnat, jag är inte kär längre". Förvisso sant men EGENTLIG motivation: John är för "liten" för mig, själsligen, andligen, ekonomiskt, socialt, status, rubbet. En kille i underläge vill alltid "slå". I det här fallet så körde han med "pikar" i syfte att höja sig själv och få mig att känna mig mindre. Avundsjuka- kommentarer som: "du får allt du pekar på, du är egoistiskt, du älskar dig själv va" osv haglade. Utnyttjande "kan du bjuda på krogen?" (han tjänar sämre än jag ex) osv. I övrigt gullig och snäll kille, men han var inget för mig. Kul så länge det varade.

TYvärr var han ingen värsting- älskare.

Så jag undrar fortfarande: När skall ja få chans till härlig, fantastisk sex? När jag var yngre hade jag turen att träffa härliga älskare. Varför har den trenden uteblivigt?

Hej svejs!

Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0